Avatar billede promt Nybegynder
17. august 2005 - 15:52 Der er 3 kommentarer

Lav installer til PDA

Hej Eksperten,
Hvordan laver jeg en windows installer der installerer bestemt software og filer på min PDA over activesync?

Nogle der har prøvet det/ved hvordan? så send svaret her :o)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
18. august 2005 - 08:12 #1
Avatar billede spif2001 Nybegynder
18. august 2005 - 08:16 #2
Den kan være det bliver bedre med .NET 2.0, men lige nu skal man selv lave lidt for at installere ordentligt på en PDA.

Til gengæld får du med denne metode lagt programmet ind i desktoppens registreringsdatabase, og kan herefter også afinstallere programmet på PDA'en fra desktoppen (så længe den sidder i sin cradle og ActiveSync kører).
Avatar billede spif2001 Nybegynder
22. august 2005 - 11:06 #3
Fik du lavet en installer?