Avatar billede helle-j Nybegynder
16. august 2005 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive rykkere

Jeg har aktuelt et problem med at få C5 SP3 til at udskrive rykkerskrivelser. Jeg laver efterberegning og har tjekket at debitor er opsat rigtig for udskrift af rykker. Jeg får selve skærmbilledet frem, hvor jeg kan påføre gebyr for skrivelsen - efterfølgende også skærmbilledet med valg af printer - MEN så stopper "festen også" nogen løsning ?. Gerne den lette og helt nede på jorden niveau. På forhånd tak!!!
Avatar billede dma Nybegynder
16. august 2005 - 17:23 #1
Gå til:

Debitor/Tilpasning/Aktionslister/Standard

Her skal der være en linie med:

Funktion: DebRykker
Aktion: Debitor_Rykker
(markeret i kolonnen 'O' - Option)

Findes linien ikke, så opret den og prøv igen!
Avatar billede helle-j Nybegynder
16. august 2005 - 17:30 #2
Hej DMA
Linien er oprettet og den er også udfyldt som du beskriver - MEN det virker ikke!

Det virker som om, formularen ikke kaldes. Men det er mere end hvad min hjerne kapacitet kan gennemskue. Har du evt. andet jeg kan prøve af.
Avatar billede helle-j Nybegynder
16. august 2005 - 17:42 #3
Ydderliger beskrivelse afproblemet

Først fremkommer skærmbilledet med Debitor rykkerbrev, hvor jeg udvælger debitoren, der skal rykkes dernæst fremkommer skærmbilledet: Rykkerbreve sidst udskrevet: bla bla....  når jeg udfylder felterne i dette. fremkommer boksen med Debitor rykkerbrev, igen osv. Når jeg så er blevet godt og grundig træt af at "køre i ring" og vælger at annulere andlingen fremkommer udskriftsmuligheder - men jeg får ingen udskrift. Jeg har prøvet at gen importere rykkerformularen - dette hjalp heller ikke. Er der mere jeg kan have overset?
Avatar billede helle-j Nybegynder
09. februar 2007 - 10:16 #4
Lukker spørgsmålet