Avatar billede anix-itm Nybegynder
16. august 2005 - 09:17 Der er 1 kommentar

Proxy Adgang?!

Hey.
Jeg er begynt på en skole med minimalt internet adgang. Diffeneret "kun" Internet Explore adgang :S Da det er lidt ****
vil jeg lige høre om der ikke skulle være en vej at få fuld interent adgang på som Firefox, MSN etc.
Vi bruger Laptop's vor vi har fået tildelt en proxy IP og Port i I.Explore.

Skolen køre som vi kan se på en Proxy, og er kodet med Domæne, Kode og navn for folk udefra, men da vi nu er inde på skokens netværk og har IP proxy og port så burde det jo kunne lade sig gøre??

Vores Problem er så, hvordan vi finder et program der kan load den Proxy som Internet Explore bruger som basiks sådan at hele systemet for internet.

Normalt burde Internet Explore Proxy setting give hele systemt internet efter hvad jeg husker, men er ikke sikker, og jeg ved heller ikke om det er fordi skolens server kun tillader Internet Explore. I så fald ved jeg at servern ikke tillader Firefox.

Vis dette betyder at vi kun kan bruge Internet Explore eller at vi bare skal have et program til a load Proxy til skole systemt systemt?? Vil vi meget gjerne have et svar eller lidt hjælp :) Også vis der findes andre mugligheder til at få adgang på?? :)

Det er ikke for illegalt brug, vores admin har bare total sikkret vores internet adgang, mere end loven siger de skal. Det er virkeligt irreterende når det tros alt er en voksen skole ;) End ikke Cola er tillat :(

Håber nogen vil hjælpe os lidt, da denne skole er lidt anderledes og streng med disse ting end andre normale skoler er her i landet :\
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
25. januar 2007 - 20:50 #1
kan vi vist ikke hjælpe dig med. Det er ikke lovligt vil jeg sige hvis du vil bryde skolens system