Avatar billede struds Nybegynder
15. august 2005 - 15:17 Der er 4 kommentarer

Outlook 2003 - msspc.ecf kan ikke installeres

Når jeg forsøger at starte Outlook 2003 får jeg følgende fejlmeddelelse.

(Udvidelsen til konfigurationsfilen "C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ADDINS\msspc.ecf" kunne ikke installeres. Der er en fejl i syntaksen eller formateringen af filen.)

Jeg har opdateret til nyeste service pack uden at det hjalp.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2005 - 15:33 #1
I min fil står følgende:

; Localized    04/16/1999 09:54 AM (GMT)    7:4.1.154     MSSPC.ECF
[General]
Display Name=<DisplayName>
Description=<Description>
GUID={EA1F5314-EDFD-11ce-8D13-00AA0051BF96}
Path="msspc32.dll"
Entry Point=2
Client Version=4.0
Extension Version=1.0
Misc Flags=WarnIfNoDll;DllFromDarwin;NoUserEdit

[Exchange Client Compatibility]
Exchange Registry=0
Exchange Extension Key="Schedule+"

; Exchange Context Map is VIEWER.  When running in Outlook, the TASK
; context is unnecessary.
Exchange Context Map=01

; Exchange Interface Map is IExchExtCommands.
Exchange Interface Map=1000000

[Folder]
Events=OnExtCommand
Commands=SuppSchedPlus
Outlook Commands=ToolbarShowSchedule
Extension Outlook Commands=50004

[Command]
SuppSchedPlus=50004;*;Toolbar Suppress

[Strings]
DisplayName = Schedule+
Description = Schedule+

Du kunne prøve at tage en kik i filen og sammenligne !
Avatar billede struds Nybegynder
15. august 2005 - 16:01 #2
dragonknight: Der er ingen forskel på vores msspc.ecf.

Jeg har prøvet de tre forslag microsoft beskriver i Kb167264 (http://support.microsoft.com/?kbid=167264) uden held.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2005 - 19:37 #3
Får du Outlook op at køre trods fejlen, så kunne du lave en backup af alle dine data inkl. din profil, og derefter afinstallere  og geninstallere Outlook. ?
Avatar billede struds Nybegynder
15. august 2005 - 23:51 #4
Nej Outlook starter ikke op, får dialogboksen med fejlbeskrivelsen 3 gange og endelig en sidste dialog om at Outlook ikke kune startes.