Avatar billede sellko Nybegynder
14. august 2005 - 22:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvilke features bør et linkdump site have?

Er ved at bygge et linkdump site og mangler forslag til features og funktionalitet.

Har I nogle idéer eller links?

Bidrag og få points
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. august 2005 - 22:32 #1
Men der var ingen der fik point i http://www.eksperten.dk/spm/563404
Avatar billede sellko Nybegynder
14. august 2005 - 22:40 #2
Der var ingen svar på mere end ½ år.
Avatar billede saucer Nybegynder
15. august 2005 - 12:14 #3
sellko >> normalt siger man til folk at det lige skal smide et svar ind inden man lukker indlæget..
Avatar billede sellko Nybegynder
15. august 2005 - 16:09 #4
Tak til selvbestaltede net-pansere, for at have fucket mit spørgsmål up.
Magen til tudefjæs skal man lede længe efter.
Hvorfor skal man konstant minde folk om at lave et svar?
Avatar billede hcm Nybegynder
15. august 2005 - 16:12 #5
Almindelig hoeflighed og tak for hjaelpen maaske?
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2005 - 18:25 #6
hvem er tudefjæset i dette spørgsmål? det kan der vidst ikke være meget tvivl om

At han har ødelagt dit spørgsmål er da helt og aldeles din egen skyld, hvis du ikke kan følge ekspertens regler og ånd, hvad laver du så herinde?

Hvis du tror du er kongen og der sidder 1000 slaver klar og venter på at svare dig så tager du grueligt fejl.

Og en helt anden ting er at du måske bør beskrive spørgsmålet lidt bedre?
Avatar billede sellko Nybegynder
15. august 2005 - 19:56 #7
Klap kaje triple-x, din co-admin wannabe!
Avatar billede apo Praktikant
15. august 2005 - 20:07 #8
*LOL* Med den tone, skal folk nok stå i kø for at hjælpe dig...

Man kan normalt få al den hjælp man ønsker her på E hvis blot, man opfører dig over for andre, som man selv ønsker at andre skal opføre sig over for en selv - Man vælger selv hvilken opførsel der skal være tale om.

Godt råd: Behandl andre med respekt, og vær taknemmelig når folk frivilligt bruger deres tid på at hjælpe dig - Det er det mindste man kan forlange.

Tingene hænger ikke anderledes sammen her end ude i virkeligheden. Og hælder du først affald ud over andre, hvorfor skulle de så bruge tid på at hjælpe dig?

Apo
Avatar billede sellko Nybegynder
15. august 2005 - 20:21 #9
Ja ja, du snakker og røven går...
Avatar billede apo Praktikant
15. august 2005 - 20:41 #10
... Og du har tydeligvis behov for seriøs hjælp til, at lære hvordan man omgås andre mennesker; Helt fra det infantile stadie, og fremefter.

Tak for din karmatildeling, men da den hverken er velbegrundet eller underskrevet, tillægges den ingen værdi :-)

Apo
Avatar billede sellko Nybegynder
15. august 2005 - 21:57 #11
Du er bare en skide kværulant der ikke kan stå distancen. Æd lort og dø makker!
Avatar billede saucer Nybegynder
15. august 2005 - 22:37 #12
Skal vi ikke alle sammen tage en 5min pause og så tænke os om ?
Der er ingen grund til at snakke på denne måde.
Avatar billede lippe Nybegynder
17. september 2005 - 15:43 #13
ha ha lol sådan kan man også vælge at være hvis man vil have hjælp ;)