Avatar billede gamedennis Nybegynder
14. august 2005 - 20:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter jeg MP3 i en flash film?

Kort og godt..

Hvordan indsætter jeg en MP3 i en flash-film...???

-gamedennis
Avatar billede gamedennis Nybegynder
14. august 2005 - 20:55 #1
???
Avatar billede _k Nybegynder
14. august 2005 - 20:59 #2
Trykker ctrl-r, finder filen og trykker ok. Så trykker du ctrl-L finder filen i librariet der kommer frem, tager fat i filen og kyler den ind på stagen. Den vil helst ligge på en keyframe.

Du kan også hente dynamisk, men det er en helt anden snak. Du kan evt. søge på loadSound herinde og finde en kæmpe bunke spørgsmål der omhandler netop det.
Avatar billede gamedennis Nybegynder
14. august 2005 - 22:36 #3
works like a charm... hvis du ville snuppe nogle point så læg lige et svar...
Avatar billede _k Nybegynder
15. august 2005 - 09:54 #4
Jamen det vil jeg da så gøre :o)