Avatar billede jokro Nybegynder
14. august 2005 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kunde database?

Jeg skal have lavet et webbaseret kunde database system.

Specifikationer:
Mine ansatte skal kunne tilføje 3 af deres kunder til databasen.
Ved hver kunde er der et kundenr, beskrivelse af området de køre i (eks. køre i hele vejle) og en bekrivelse af hvad de laver (eks. laver alt indenfor rengørring).

Jeg skal kunne udtrække kunderne, på en nem og overskuelig måde. Nå jeg har givet kunden et opkald, skal jeg kunne slette dem fra databasen, og så skal der igen være plads til at min konsulent kan tilføje en ny kunde.

Jeg har rimelig kendskab til php, dog er mysql ikke min stæke side, håber der er nogle som kan hjælpe mig..

Johnny.
callto://john-9
Avatar billede leif Seniormester
15. august 2005 - 20:04 #1
http://www.eksperten.dk/spm/640034

Venligst hold dig til et spørgsmål om samme emne !
Avatar billede jokro Nybegynder
15. august 2005 - 20:11 #2
Ja sry..