Avatar billede qstergaard Nybegynder
14. august 2005 - 14:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernsupport (virker ikke)

Hey Folkens som topic viser. handler dette om fjernsupport..

sidder og skal hjælpe min mate. og kan bare ikke komme igennem med fjersupport eller Fjernskrivebord.

Vi har prøvet næsten _ALT_

Men ved der er nogle programmer af samme slags som fjernsupport. Nogle som skulle ligge inde med nogle navne

Ved der er noget som hedder noget i still med "abc" eller os husker jeg forkert det lavet i belgien mener jeg.. Men kan også fåes ¨på engelsk.. har haft det før kan selvf ikke huske hvad det hedder ;(

Nogle forslag til hvad jeg kan gøre hente af programmer

på for hånd tak ;)
Avatar billede gratis Nybegynder
14. august 2005 - 14:14 #1
Avatar billede qstergaard Nybegynder
14. august 2005 - 14:16 #2
Der var det jo :D gratis altid dejligt med dig på siden.. thnaks
Avatar billede cortex2k Nybegynder
14. august 2005 - 14:17 #3
Har i undersøgt om der kan være en firewall der spærrer for adgangen eller om pcén er sat op til at kunne modtage fjernesupport?
Avatar billede gratis Nybegynder
14. august 2005 - 14:19 #4
du er velkommen ;)
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. august 2005 - 12:24 #5
cortex2k. Ingen firewall ;( Intet .. så det sådan lidt underligt ;(
Avatar billede qstergaard Nybegynder
12. januar 2006 - 14:57 #6
Nogle som vil have point, så må de lige skrive et svar ^^ ellers snupper jeg dem selv
mange tak for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
12. januar 2006 - 15:33 #7
ska ikke ha point, men fik du det til at virke ?:)
Avatar billede cortex2k Nybegynder
12. januar 2006 - 18:19 #8
Snup du dem selv, men hvis du fik det til at virke, ville det være et godt træk at skrive løsningen her.