Avatar billede tabsdk Nybegynder
13. august 2005 - 21:14 Der er 2 kommentarer

Hjemmeside builder i flash

Hejsa jeg søger navnet på et program til at bygge flash hjemmesider med, jeg så det til en edb messe for et år siden.
Det var et program, hvor du kunne lave en hjemmeside animeret i flash på 30 min. Man kunne vælge forskellige bagrunde og tekster.
Mulighed for link/billeder/lyd/musik.

Hvis der er nogle der har en ide til hvad det hedder eller andre gode råd...så sig frem
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2005 - 00:05 #1
<ole>

En rigtig begyndelse er vel at købe Flash og lære at bruge det  ;o)

Et program, hvor man kan lave en animeret Flash-side på 30 minutter?
Tjahhh, man kan jo også købe en blender og hælde kaviar, champagne, blinis, grøntsager, kronkalvemørbrad medaljonner, morkelsvampe og en enkelt flaske Mouton Rothschild i den og trykke på knappen ... men hvem i alverden gider dog æde det? :)

/mvh
</bole>
Avatar billede smxxx Nybegynder
27. august 2005 - 09:41 #2