Avatar billede team_matrix Nybegynder
11. april 2001 - 23:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Textfield+submit button

Hejsa.. jeg har brug for at vide om jeg kan ændre farven på baggrund og border på henholdsvis textfields og submitbuttons? og hvordan? :o)
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:39 #1
I explorer 5+ kan du ændre buttons, scrollbars, rammer, osv.

...men jeg kan ikke lige finde noget dokumentation om det...
Avatar billede team_matrix Nybegynder
11. april 2001 - 23:41 #2
jeg tænker på koden...
Avatar billede mestha Nybegynder
11. april 2001 - 23:43 #3
<input type=\"button\" value=\"KnapText\" style=\"background-color:blue;border:1px solid;\">
Avatar billede team_matrix Nybegynder
11. april 2001 - 23:47 #4
nope... det virker ikke
Avatar billede mestha Nybegynder
12. april 2001 - 00:02 #5
Wanna bet? :)

Såfremt du kører IE5+ , virker det 100%!
Jeg har jo selvfølgelig testet det inden jeg poster det her!
Det er ganske almindelige CSS properties som fungerer fint i IE.

Kig evt. her for MS\'s CSS reference:
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/css/reference/attributes.asp

Mvh
/Mestha
Avatar billede team_matrix Nybegynder
12. april 2001 - 00:45 #6
ok... jeg er åbenbart for træt til at kunne se det:

textfield: <input type=\"text\" name=\"Navn\" size=\"40\" value=\"<%=strNavn%>\">

submitbutton: <input type=\"submit\" value=\"Skriv indlæg!\" name=\"Gem\">

jeg vil gerne hvis du vil sætte baggrunden til farven #006666 og border til sort....
Avatar billede mestha Nybegynder
12. april 2001 - 00:55 #7
Here ya go!

<input type=\"text\" name=\"Navn\" size=\"40\" value=\"<%=strNavn%>\" style=\"background-color:#006666;border:1px solid;\">
<input type=\"submit\" value=\"Skriv indlæg!\" name=\"Gem\" style=\"background-color:#006666;border:1px solid;\">

/Mestha

Avatar billede team_matrix Nybegynder
12. april 2001 - 00:58 #8
du er genial... tak for det, og point på vej til dig. Det som forvirrede mig var, at farven ikke ændres i dreamweaver :o)

Avatar billede mestha Nybegynder
12. april 2001 - 08:55 #9
arh, genial er måske så meget sagt;)

Men selv tak da - anytime!