Avatar billede totaltilpas Nybegynder
13. august 2005 - 12:32 Der er 6 kommentarer

Hvordan får man en Mp3 afspiller af egen art på sin hjemmeside?

Træt af det altid er Windows media der åbner når man vil høre en uploadet Mp3 fil. Kan man ikke integrere sin egen? Jo, det kan man vel, men er der nogen der ved hvordan man gør? Skal den laves fra bunden - eller er der nogen lækre koder derude som kan "do the Trick" - eller skal jeg frem med pungen...

Tjek musiktalent.dk
Avatar billede thb Nybegynder
13. august 2005 - 13:03 #1
Jeg ved at der er mange der laver sådan en i flash...
Men det er ikke noget jeg kan klare :) Det kan være at du skal smide spørgsmålet i opgaver eller i flash..

Du kommer nok af med nogle penge..

Evt. kan du prøve at finde en på nettet.. Altså en flash player..

Thomas
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
13. august 2005 - 15:01 #2
er den rigtige betegnelse en Flash player?
Avatar billede thb Nybegynder
13. august 2005 - 15:56 #3
Hmm...  Tror at flash player vil blive læst som noget til at afspille flash..
Du skal kalde det en musik player lavet i flash.. :)

Thomas
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. august 2005 - 08:34 #4
Ja, du kan meget vel lave en i Flash, men du kan også lave en med din Windows Media Player, hvis du er bedre til at kode (D)HTML end til at kode Flash ...
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
14. august 2005 - 18:38 #5
jeg kan desværre overhovedet ikke kode..... ikke sådan rigtig. Lidt kun.

Er det lige til at gå til ?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. august 2005 - 21:35 #6
Nej, desværre er (D)HTML lige så brugerfjendsk som så meget andet kodning og derfor ikke noget man lige lære på en formiddag ...