Avatar billede grook Nybegynder
12. august 2005 - 18:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Epson C66 Photo Edition

Jeg har lige købt denne printer.. er den noget værd?, for ellers bytter jeg den :) Den har kostet 450 kr.. Kan du anbefale et andet bedre mærke og er epson normalt noget lort?.. ellers så stik mig lige en kommentar eller et svar.. På forhånd tak.

Mvh. Kasper
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. august 2005 - 18:43 #1
Jeg kender ikke præcis den model du nævner, men generelt syntes jeg Epsons printere fungerer rigtigt godt. Jeg har ikke oplevet nogle problemer med dem jeg har været i nærheden af de sidste 3-4 år på arbejde og rundt omkring hos venner og kolleger...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2005 - 17:14 #2
C66´eren er som udgangspunkt en rigtig god printer.

Men jeg har hørt mange klage over "mandagsmodeller", så der er mange dårlige eksemplarer imellem.

Desuden har jeg hørt mange klage over prisen på blækket. Men prisen er jo som den er...
Avatar billede grook Nybegynder
16. august 2005 - 15:24 #3
tak skal i have.. smid et svar og i kan dele pointene :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. august 2005 - 00:00 #4
svar
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. august 2005 - 08:43 #5
og et svar herfra...