Avatar billede detfedesvin Nybegynder
11. august 2005 - 23:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk sletning af browserens midlertidige filer

Er der nogen derude der ved om man kan slå chacen fra på Internet Explorer så den ikke gemmer variabler i chacen? Det er rimeligt irriterende at selv skulle slette dem hver gang man laver en ændring  og gerne vil se om denne virker efter hensigten. Eller der er måske en function som man kan sætte ind i starten af scriptet som kan gøre det for en?
Avatar billede nielle Nybegynder
11. august 2005 - 23:54 #1
Funktioner > Internetinstillinger > Fanen Generelt > Tryk på Instillinger > Click i "Ved hvert besøg på siden"
Avatar billede nielle Nybegynder
11. august 2005 - 23:54 #2
En anden løsning er at du i din PHP kode fortæller at "denne side skal ikke caches".
Avatar billede olebole Juniormester
12. august 2005 - 00:05 #3
<ole>

Du kan f.eks. sætte nogle passende HTTP-headers:
    http://dk2.php.net/manual/da/function.header.php

/mvh
</bole>
Avatar billede nielle Nybegynder
19. august 2005 - 16:53 #4
Har du fået kigget på det?
Avatar billede nielle Nybegynder
26. august 2005 - 09:39 #5
?
Avatar billede detfedesvin Nybegynder
26. august 2005 - 12:43 #6
Ja har fået kikket på det, tak for hjælpen. Hvordan giver man de point?
Avatar billede nielle Nybegynder
26. august 2005 - 13:17 #7
Du beder simpelthen dem du mener har fortjent point om at smide et svar.

... og et svar fra mig :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:03 #8
Lukketid?