Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
11. august 2005 - 22:21 Der er 7 kommentarer

Hotmail i Outlook

Hej,

Jeg er ved at være træt af at tjekke mine mails i den normale hotmail indbakke.. Og vil derfor prøve Outlook som noget nyt.

Men jeg kan bryder mig ikke rigtig om det.. I mappe listen står der øverst 'Private mapper' og alt hvad der hører dertil.. og nede i bunden finder jeg dér først min hotmail..

Jeg vil kun bruge Outlook til min hotmail.. og intet andet.. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede per-olof Nybegynder
11. august 2005 - 22:32 #1
Funktioner-E-mailkonto-HTTP og Hotmail, sen giver resten sig self
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2005 - 22:38 #2
Nej du slipper nok ikke for de private mapper.

Tilføj evt. din Hotmail i lillebroderen Outlook Express, den er ikke så voldsom. Dog vil Hotmail ikonet stadigvæk ligge under "Lokale Mapper"

Alternativt skal du skifte til en POP3 kontotype for at få det direkte ind i indbakken.
Avatar billede strych9 Praktikant
11. august 2005 - 22:44 #3
De har vist lukket for OE + Hotmail pga spam.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2005 - 19:44 #4
GENERELT:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml -> Punkt 2.12 ->
"Det er god kutyme, at man som spørger reagerer på de henvendelser, der eventuelt måtte komme i det oprettede spørgsmål."

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hemmingsen69&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2005 - 08:05 #5
strych9 > OK, det virkede fint da jeg havde det i sin tid. Blev dog hurtigt træt af Hotmail, så jeg gik over til en POP3 i stedet for.

Ellers kan Gmail klart anbefales :-D http://gmail.google.com
http://gmail.google.com/gmail/help/about.html

Den fungerer glimrende i både Outlook og Outlook Express :)
Lad os håbe de snart frigiver den helt.
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
13. august 2005 - 09:49 #6
Okay.. Endelig en der ville svarer på mit spørgsmål istedet for at skrive en masse andet.. :)

Mange tak!

Du kan bar sende et svar så gir jeg dig point..
Avatar billede strych9 Praktikant
27. september 2005 - 21:26 #7
Folk er åbenbart ikke klar over hvem du vil have til at lægge et svar.... Hvem er det?