Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 14:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Point til _bartfreak

Selvom det strider mod min holdning vælger jeg at give dig de 60 point, så hvis du finder referencen og lægger et svar, så burde det være ude af verdenen.

(det er noget der ligger nogle måneder tilbage, så jeg gider IKKE finde det spørgsmål)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2005 - 15:01 #1
Mon ikke det er denne her: http://www.eksperten.dk/spm/603558  c",)
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 15:07 #2
LOL ja sidder helt og griner igen må jeg indrømme *G*
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. august 2005 - 18:34 #3
det er ikke til mig, men til spørger.*G*

OG nu er den den stridsøske begravet TAK...o)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 10:46 #4
screem_brille -> Pas på med at hjælpe tøsen, han sviner folk til bare fordi han ikke forstår et spørgsmål!
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 10:51 #5
du bør nok finde et mere passende sprog... (læs reglerne det sår hvordan tonen og ordvalg osv bør være)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 11:06 #6
Ja tak. Gider du være rar at gøre det. Det er meningen at pointa tildeles ved svar på evt. spørgsmål, ikke ved kommentar.
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 11:24 #7
og du fik dit svar, men du ville jo ikek have det svar du ville have at vide ja det kan man godt alt andet vilel ikke blive accepteret (også selvom det ikke er muligt) (og jeg lagde det netop som svar som du fint afviste)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 11:50 #8
Du har da ikke svaret på hvilket system der gav mig mulighed for det jeg ønskede! Jeg spurgte ikke om Plextors NAS system kunne køre BT, og det var det du svarede på. LET IT GO!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. august 2005 - 19:35 #9
forstår ikke meget af de kommentare, men det er måske spam..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. august 2005 - 19:37 #10
citat.->Selvom det strider mod min holdning vælger .....
Men det er jo reglerne..O)
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 19:40 #11
nej det er faktisk ikke reglerne ,men det er god kotume, hvilket ikke er en regee, der står at er point først givet, er det faktisk op til modtageren at bestemme om de skal gives retur *S*
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. august 2005 - 19:42 #12
gider ikke den gamle diskusion igen, men spørger i det gamlre spm, skriver at han har lavet en fejl.!!!
Coadmin er enda med ind over, og du retter dig ikke efter hans anvisninger.
Men let it go...O)
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 00:19 #13
hvis du vil have point så sig til, hader selv når folk har spørgsmål åbne i evigheder, så lukker her igen *S*