Avatar billede roneklint Nybegynder
11. august 2005 - 11:11 Der er 6 kommentarer

Afsender i formular

Jeg har en formular der skal sende nogle informationer som brugeren indtaster på hjemmesiden til min email... Men når de kommer frem til mig, så står de som "ingen afsender"

Er der nogen mulighed for at jeg kan sætte den email adresse som brugeren indtaster som afsender adresse?

På forhånd tak.
Avatar billede busschou Praktikant
11. august 2005 - 11:21 #1
ja da hvilket script bruger du til at sende den med, ?
Avatar billede roneklint Nybegynder
11. august 2005 - 11:24 #2
Det er et pearl CGI script.. Hvis det er det du mener..
Avatar billede busschou Praktikant
11. august 2005 - 11:31 #3
jep præcist, for det har jeg intet forstand på ;o)
Ikke andet end at det selvfølgelig må være muligt, da det er muligt i såvel php som asp script
Avatar billede roneklint Nybegynder
11. august 2005 - 11:34 #4
Hmmm.. Ved du hvor jeg kan få fingrene i et php script der virker på samme måde?
Avatar billede busschou Praktikant
11. august 2005 - 11:36 #5
nu er jeg mest til asp, men jeg kan ikke forestille mig andet end at du kan google dig til det
Anyways så skal det ordnes i dit script og ikke i html koden
Mener at der er en perl/cgi kategori her på exp du evt kan spørge i i stedet
Avatar billede roenving Novice
11. august 2005 - 12:55 #6
-- men der må vel være noget forklaring på brugen af dit perl/cgi-script, der hvor du har fået det fra ?-)

-- hvis der er et afsender-felt vil det oftest være et hidden 'system'-felt, som du så bare skal bruge til at brugeren indtaster sin mail-adresse i i stedet !-)