Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 18:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke lukke ned eller genstarte

Har problemet som er at når jeg ønsker at lukke computeren eller for densags skyld genstarte, laver den det den skal med at gemme indstillinger får nedlukningn med mere, MEEEN der sker ikke mere end at den forlader dette billede og står med en sort skærm tilbage. Jeg har en bærbar, som jeg jo ikke bare trykker på en slukknap, som ved en stationær. for at den ikke skal sluge alt strøm fjerner jeg lige kort batteriet og først der er maskinen helt slukket.

Har været (tror jeg da) de fleste indstillinger igennem, som administrator såååå????????
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 18:58 #1
Er der pro, server(standard) eller server(advanced) du har kørende?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
11. april 2001 - 19:03 #2
www.windows.com du skal hente en klient til at lukke! Det er et generelt windows problem
Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 19:16 #3
sorry for de manglende oplysninger,

Det er win2000 pro

Prøver lige med den adr du gav lord :-)
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 19:19 #4
Du skal hente Windows 2K Service Pack 1 og installere denne. Herunder kan indstille dette...

Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 19:22 #5
Lord>>

har du en lidt mere specifikt addr. for kan ikke udmidlbart finde den ´patch til win2000

Det er ikke det nedlukningspro. til win98 se du tænkte på ??
Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 19:23 #6
Jeg har installeret win 2k sp1, var faktisk noget af det aller første jeg gjorde da jeg fik det installeret
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 19:35 #7
\"Tal med din arbejdsgiver - jeg er sikker på at han vil være lydhør over for dine problemer, skriv et brev til dronningen - hun giver sikkert amnesty,send en venlig tanke til åben-kilde samfundet mens du geninstallerer dit windows...\"

Ked af at jeg ikke kan hjælpe... :-(

Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 19:38 #8
*LOOOOL*

Fuck fuck,

ØVØVVVVVVVVVVV  havde håbet på at jeg netop kunne undgå det ( he he altså at skrive et brev til dronningen *GGG*)

Nå jeg venter lige en lille times tid , og ser om der ikke liiiiiiiiiige skulle være en frelsene engel, der kan forhindre mig i at geninstallere, JEG GIDER DET SIMPELTHEN IKKE

Smiley :-))))))))))))
Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 21:15 #9
Dope>>  øv øv , nå jeg gjorde det nu alligevel, så da det var dig der gad og skrive det OG IKKE MINDST FOR DIN HUMOR,  .........  *SSSS*
får du pointene

Hygge
Avatar billede tulleven Nybegynder
11. april 2001 - 21:16 #10
he he, glemte jo lige at fortælle at det jo hjalp *GGG*
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
11. april 2001 - 21:55 #11
Nej den findes også til win2000, men windows side er sq så led at lede på :o(
Jeg ser om jeg kan finde den!