Avatar billede plaq Nybegynder
10. august 2005 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

indsætnings problemer

hej
jeg har fået at vide at jeg skal spørge jer eksperter her inde..

normalt klare jeg mig med php men jeg mangler en funktion som skal indsætte en streng html kode ind i et textarea.. den skal bare indsætte det der hvor makøren befinder sig
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
10. august 2005 - 09:20 #1
Er du sikker på, at det ikke er JavaScript du skal ha' fat i? Eller er det via en applet det du snakker om ?

Java og JavaScript er nemlig to vidt forskellige ting :)

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede plaq Nybegynder
10. august 2005 - 09:21 #2
sorry det var mig der lige var på dybt vand.. plejer kun at skrive i php.. :P
Avatar billede plaq Nybegynder
10. august 2005 - 09:59 #3
hej