Avatar billede lassebm Nybegynder
11. april 2001 - 17:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ISO

Har lavet en en image fil af et spil med Isobuster, og den er gemt som en *.bin fil. Har så prøvet at brænde den ud med Nero, men der var ikke noget at se på cd\'en selvom at den var brændt. Og man kan også se at der er brændt på cd\'en selvom at der ikke er noget på.

Så mit spørgsmål er:
Hvordan ripper man en cd med Isobuster og hvordan brænder man den ud bagefter??
Avatar billede e-koncept Nybegynder
11. april 2001 - 17:25 #1
Prøv at gemme den som en anden fil F.eks iso cif eller noget der omkring .bin duer ikke havd jeg ved
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 17:29 #2
Husk, at du i Nero skal vælge den rigtige type ISO fil.
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
11. april 2001 - 17:34 #3
prøv at brænde den ned med easy cd creator www.adaptec.com
Avatar billede e-koncept Nybegynder
11. april 2001 - 17:36 #4
Gir **=-newbie-=** meget ret det bedste brænder program,,,,,,
Avatar billede lassebm Nybegynder
11. april 2001 - 18:47 #5
makse..
hvad???
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:24 #6
I Nero vælger du jo \'Burn Image\' og vælger så ISO filen.
Så kommer der en ny menu, hvor du kan vælge, om den f.eks. er i MODE 2 & 2352.
Det plejer normalt at stå i CUE filen.
Avatar billede lassebm Nybegynder
11. april 2001 - 21:19 #7
hmm, den laver ikke nogen cue fil...
Men \"never mind\" har fået det til at virke med CDRWIN...
Avatar billede lassebm Nybegynder
16. april 2001 - 16:05 #8
hmm, fandt ud af det. skal bare gemme det som en bin fil og så brænde med cdrwin!