Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
09. august 2005 - 21:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Komputer genstarter ved forsøg på at gå på nettet

Hej eksperter.

Min komputer genstarter når den førsøger at komme på nettet(56kmodem), jeg kan hører at den ringer op men kommer ikke rigtig igennem også lige pludslig genstarter den, ser kort en blå skærm!!!!

Kort før denne hendelse var jeg på nette og opdater Norton, da den var færdig loggede jeg af og kørte Norton sammen med Ad-aware, Spybot, SuperCleaner.
Og forsøgte så at komme på netten hvor det så ikke kunne lade sig gøre!!!!!!

Jeg har scannet med Stinger efterfølgende, og prøvet at gå tilbage til et gammelt gendannelsespunkt, men uden hel!!!!!

Er det SuperCleaner der har fjernet noget den ikke skulle, hvis ja, hvorfor kommer det så ikke med tilbage når jeg gendanner et gammelt gendannelsespunkt......

Håber at I kan hjælpe mig!!!

MVH Brian KK
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 21:12 #1
Du har fået besøg af en WORM
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 21:15 #2
Og dog er jeg ikke helt sikker, boot op på din XP-skive og vælg "reparer fra genoprettelseskonsol" log ind og skriv chkdsk /r  -> klik enter og se om ikke dyret vil rette sig
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
09. august 2005 - 22:38 #3
Det har jeg så lige prøvet men uden held!!!!!! Det hjalp ikke!!!!
Hvis der er en worm, hvad er det så for en, og hvordan kommer jeg af med den!!!!

MVH Brian KK
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 20:32 #4
Det var et godt spørgsmål, http://www.arlet.dk har en del værktøjer
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
15. august 2005 - 15:26 #5
Der er ikke kommet nogen løsning på mit problem!!!!!!!
Arbejder stadig med sagen, kan det være at mit modem er def...!!??????
Eller driveren til modem?????????
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
28. august 2005 - 20:30 #6
Jeg er kommet frem til at når jeg slår XP Firewall fra kan den godt komme på nette og den genstarter ikke!!!!!!!!!
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
11. september 2005 - 10:46 #7
Det med at den kom på uden firewall, var bare et tilfæld!!!!
Der er stadig ingen løsning på mit problem!!!!

Den har kunne logge på nettet 3 gange siden og hvergang med en nedsat hastighed på 19,2kbps, det er helt tilfældigt hvornår den logger på og hvornår den genstarter PCén, nogle gange kommer den også med den melding om at den ikke kan få kontakt til fjernserveren!!
Jeg har udlukket alt pånær: modem, virus og sowftware i PC´en (nogle filer eller driver der er i stykker)!!!!

Hvordan sikre jeg mig at det ikke er mig modem der driller??
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2005 - 10:16 #8
Og dine problemer er forsat ikke løst ??
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
05. december 2005 - 22:07 #9
Nej jeg har ikke løst problemet, men nu går jeg den anden vej! Jeg logger på nettet via bærbaren, så vil den gerne med på nettet.
Jeg tror at det enten er modem der er def. eller også er der en fil/driver der er def. som nok kun kan løses ved at formater og det gider jeg ikke lige nu!!!!

men er der forslag til at af eller bekræft noget af det lytter jeg gerne!!
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
18. december 2008 - 19:08 #10
det er et gammelt spørgsmål, smider du et svar??
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
26. januar 2009 - 20:09 #11
svaret er slut