Avatar billede whistler_whistler Nybegynder
09. august 2005 - 15:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undgå at ens menu loader ind igen når der trykkes på et link

Jeg har lavet en lille simpel menu i flash og har indsat den på min asp.net side. Menuen har en lille åben knap som viser menu-felterne.
Hver gang jeg trykker på et link på min side lukker menuen sig. Er der en måde hvorpå jeg kan undgå dette? Skal jeg have fat i noget med rammer eller er der noget mere smart?
Avatar billede roenving Novice
09. august 2005 - 15:54 #1
Hvis du trykker på et link, reloader du vel siden med det nye indhold ?-)

-- rammer kan klare den sag for dig, men om det er rart eller smart, kan kun du selv finde ud af ...
Avatar billede whistler_whistler Nybegynder
13. november 2005 - 10:11 #2
lukker