Avatar billede zin Nybegynder
09. august 2005 - 14:03 Der er 1 kommentar

Filmen er længere, end mediaplayer tror.

Hej xperter!!
Jeg har nogen film på mpeg format hvor problemet kort og godt er at mediaplayer "afspilningsbaren" eller tidslinien slutter før selve filmen er færdig. Det kan jeg blandt andet se på at at lyden kører videre bagefter. er det en mulighed for at denne fil kan repareres?

//zin
Avatar billede jonas112 Nybegynder
05. september 2005 - 15:41 #1
har samme problem med mange af mine film, men kun medmediaplayer. naar det sker bruger jeg bar et andet program.! (:

jonas