Avatar billede cs_odense Nybegynder
08. august 2005 - 19:26 Der er 4 kommentarer

PHP Fusion ?

Er der nogen her inde der kender PHP Fusion eller har nogen erfaring med det.

Jeg vil gerne vide om det er nemt at gå til, da jeg ikke er ret meget inde i PHP endnu.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 19:31 #1
Nu kender keg ikke PHPFusion personligt men har hørt mget godt om det.

Jeg anvender selv et content management system der bygger på PHP, og du behøver ikke kendskab til PHP eller programmering overhovedet for at anvende et CMS (ihvertfald ikke det jeg benytte).

Undskyld indskydelsen jeg følte bare lige jeg ville dele dette.

mvh
mads
Avatar billede cs_odense Nybegynder
08. august 2005 - 19:33 #2
Jamen hvis det bygger over det samme princip (CMS) så kan der vel ikke være den store forskel.

Det bedste ved PHP Fusion er indtil vidre at det er gratis.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 19:50 #3
ja det CMS er jeg anvender er ligeledes gratis. Men jeg tror du bliver glaf for PHPFusion, der er ret sjovt og ret ligetil at anvende CMS.

Det du skal sørge for er

1. at der er de moduler til som du har brug for

2. at der bliver udviklet på systemet.

Men jeg mener nu at PHPFusion opfylder begge disse.

mvh
Mads
Avatar billede tbj Nybegynder
18. november 2005 - 03:24 #4
Ja det er rigtig nemt at gå til og der er god support at hente her:
http://www.phpfusion.dk/

Husk at læs readmefilen her:
http://www.phpfusion.dk/viewpage.php?page_id=16

Da der er lidt fejl i den der hører med når du downloader den nyeste version af Phpfusion.