Avatar billede aspboy Nybegynder
08. august 2005 - 17:08 Der er 6 kommentarer

hjælp til at kommer vider i min søning

Hey jeg har fået denne side anbefalet af en ven. Og vil se om jeg kan få lidt hjælp til at komme videre i min søgning. Da jeg gerne vil prøve at lave et system som www.liveperson.net og da jeg ikke har kunne finde noget der kan fortælle mig hvordan jeg skal bygge det op eller hvad jeg skal søge efter på nettet. har prøvet en del script sider uden held.

Jeg vil helst selv bygge siden op så jeg lære tekniken bag af kende.

håber der er en eller anden der kan hjælpe mig vider...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. august 2005 - 18:04 #1
Lyder som aspguf..
Avatar billede aspboy Nybegynder
08. august 2005 - 18:44 #2
no doubt > hvem er aspguf ?
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 18:56 #3
Avatar billede aspboy Nybegynder
08. august 2005 - 18:57 #4
Ok, ikke en jeg kender. ser lige i din links..
Avatar billede aspboy Nybegynder
08. august 2005 - 19:00 #5
fundet i http://www.eksperten.dk/spm/632874

Vedr. hjælp:
- Pas på latency i streamet.
- Brug scriptkommandoer i streamet. Moniter playeresns 'playstate'.
- Når kunden kontakter 'kundesupport' sendes der er en server request. Den kan I fange.

Hvad er streamet ?
Avatar billede aspboy Nybegynder
08. august 2005 - 20:59 #6
er jeg på rette vej ?
med denne
<%
set cat = server.createobject("ADODB.Stream")

%>