Avatar billede cypres Nybegynder
08. august 2005 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vil ikke indsætte baggrundsfarver og fra htmlsider til excel 2003

Jeg har det problem på nogle hjemmesider, som er at jeg på nogle sider markere noget tekst, hvor jeg skal have det over i excel 2003. På nogle af siderne kommer selve formatering ikke med, når jeg indsætter (dvs. baggrundsfarven eller billedet). Jeg har prøvet alt synets jeg.
Avatar billede cypres Nybegynder
08. august 2005 - 14:33 #1
Det jeg mener er at. Hvis jeg på en hjemmeside trykker ctrl+a for at markere det hele og trykker ctrl+c for at kopier det markerede. Går over i Excel 2003 og trykker ctrl+v for at indsætte, så kommer teksten med, men ikke formateringen. Hvis jeg gør det samme i excel 2000 kommer det hele med.
Avatar billede cypres Nybegynder
09. august 2005 - 12:27 #2
Nåååå Det var en svær en, var.... jeg lukker !!!!!!