11. april 2001 - 12:59Der er
10 kommentarer og 1 løsning
Oprettelse af database
Der skal laves en database i Access som allerede nu kan hjælpe mit firma (som afholder kurser) med at opsamle de mange data som indsamles i forbindelse med kursernes afholdelse, og ad den vej skabe et overblik over kursusforretningen. Databasen skal således indeholde oplysninger om :
- Kursus med titler, afholdelsesdato, pris m.v. - Firma, hvorfra kusisterne kommer. - adresse (vej, postnummer) - emailadresse - kursistens navn
Jeg skal kunne indtaste oplysninger i dertil oprettede formularer og foretag forespørgsler, således at man kan se, hvilke firmaer der har købt hvilke kurser. Definer eksempler på udtræk (rapporter).
Jeg tjener ingen penge på kurserne i juridisk rådgivning til iværksættere, og kan ikke tilbyde Jer penge.
Gibson. Hej med dig. Jeg har læst, at du hjælper nystartede virksomheder i gang med div. ting og sager. Så jeg ville høre om du gad svare mig på et par spørgsmål? Du skal nok få lidt points for det.. Jeg foretrækker bare at klare det i en chat, hvor jeg kan stille spørgsmålene løbende! Hvornår har du mulighed for dette? Er du evt. på ICQ?
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.