Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 16:39 Der er 15 kommentarer

Windows har blockeret en fil jeg modtog over msn.

Ja, modtog lige en fil på msn, ville åbne den og windows skriver at den er farlig osv og hat blockeret den, nu kan jeg ikke finde den, hvor har den langt filen hen? :s  - er 100% det ikke er skidt..
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 16:44 #1
det skyldes messenger, med de nyeste versioner mener de at de skal bestemme hvilke slags filer som er skadelige eller ej, der findes på nettet løsninger på dette, men det er i strid med ekspertens regler at fortælle om dem :/
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 16:47 #2
Så den fil kan jeg ikke finde igen?
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 16:48 #3
har du mulighed for at fortælle mig om det over Email eller msn?
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 16:53 #4
du kan bede vedkommende om at sende den som zip fil, eller omdøbe den til navn.txt så kan du modtage den
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 16:55 #5
Kunne du fortælle mig om den metode?, over email eller msn?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
07. august 2005 - 17:15 #6
Hvis du har modteget den via Messenger den ligger den under dokumenter\modtagne filer
Avatar billede tlaursen Nybegynder
07. august 2005 - 17:16 #7
Brille> hvilke regler ville du bryde, ved at fortælle det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. august 2005 - 17:23 #8
Prøv at se om denne side kan hjælpe dig:
http://www.mess.be/msnmessengerfaq/idx/0/128/article/How_can_I_unblock_potentially_unsafe_file_transfers_again.html

Der er ikke noget i ekspertens regler der forbyder os at svare på denne slags spørgsmål.
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 17:58 #9
der er nogle regler om brydning af diverse slags sikringer, og det strider imod MS vilær at ændre dette, men indrømmer gerne jeg selv har gjort det, de skal ikke bestemme hvilke filer jeg skal sende / modtage *S*
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 21:37 #10
Tlausen - Netop ik, kan ikke finde den efter den blokeren poppede op
Tonny - Kigger lige på det..
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 21:41 #11
TOnny, har læst det igennem og tror ikke jeg kan bruge det til meget, det var jo netop ikke msn men windows der blockerede den fil. .avi som var den slags film jeg modtog er heller ikke på The blocked file extensions listen., men er det så muligt at deaktivere den ting i windows der blockerer?
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 21:44 #12
selve windows blokerer ikke noget, det er messenger der gør, ellers sidder du emd en meget speciel version, hos undertegnede var næsten alle medie ful typer ikke til at sende / modtage
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 22:01 #13
Hmm, det var en besked fra windows sikkerhedscenter der poppede op :s kunne jo godt modtage den, først da jeg ville åbne den at den skrev det..
Avatar billede snuffer Nybegynder
07. august 2005 - 22:37 #14
Der stod inde på mess.be at man slet ikke kan acceptere og at msn afviser den når man trykke gem som :S gjorde min ik.. først da jeg åbnede den
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:47 #15
brug for mere hjælp ?