07. august 2005 - 01:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan man slå "Seneste dokumenter" fra?

Når man vil åbne en fil i et Windows-program er en af valgmulighederne til venstre "Seneste dokumenter", ved siden af "Skrivebord", "Denne computer" m.m. Kan man slå denne funktionalitet fra, og slette de data der allerede findes? Jeg ønsker ikke at gemme oplysninger om hvilke filer jeg har været inde i.
Avatar billede wizzd Nybegynder
07. august 2005 - 01:07 #1
Hej

Det kan man... Hvis du bruger 'den nye Start menu'. Du skal Højreklikke på Start og vælge egenskaber. Dernæst vælger du Tilpas og klikker på fanen avanceret. Nederst i vinduet har du nu muligheden for at slå det til og fra.

~Daniel
Avatar billede halifax Nybegynder
07. august 2005 - 01:08 #2
H-klik på Proceslinien, vælg Egenskaber, vælg faneblad Menune start, klik på Tilpas. Vælg faneblad Avanceret.

Det nederste punkt er om Seneste dokumenter. Ryd listen og fjern hak for oprettelse af liste over dokumenter.
Avatar billede halifax Nybegynder
07. august 2005 - 01:10 #3
Ups..  fik ikke trykket Opdater, så jeg så ikke svar fra wizzd før mit eget. Sorry w...    )
Avatar billede wizzd Nybegynder
07. august 2005 - 01:12 #4
Np :)
07. august 2005 - 01:16 #5
Tak for hurtige svar. Iøvrigt var der ikke flueben ud for "Opret en liste over de seneste anvendte dokumenter", men alligevel var det lavet. Nå, men nu ved jeg hvordan det skal fjernes, hvis det kommer igen.