Avatar billede wackey Nybegynder
06. august 2005 - 16:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mandriva Linux Download

Hvor kan jeg Downloade Mandrive Linux. Meget gerne fra en hurtig server.. Har fundet nogle men de er virkeligt langsomme.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. august 2005 - 16:41 #1
Avatar billede wackey Nybegynder
06. august 2005 - 16:46 #2
Hmm en hurtig server.. den henter kun med 127bytes/sec på den.. sidder med en lysleder forbindelse.. det burde da kunne gå hurtiger..
Avatar billede hallelujah Nybegynder
06. august 2005 - 17:41 #3
Du kan sandsynligvis ikke finde noget der er hurtigere medmindre du køber dig til det. Man kan købe sig til en hurtig download-forbindelse (www.mandrivastore.com). Eller du kan købe MandrivaClub-medlemsskab som også giver mulighed for at downloade hurtigere.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. august 2005 - 17:46 #4
Det forstår jeg ikke. Jeg henter fint med 240 KB/sek fra den server. Der er masser af servere tilgængelige hvor man kan hente gratis fra, og der burde ikke som sådan være nogle hastighedsbegrænsninger.
Prøv den her så:
ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/Mandriva/official/iso/i586/10.2/
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. august 2005 - 17:49 #5
De kan også købes her:
http://www.linuxpusher.dk/index.php?cPath=7_41
Du er interesseret i 'Mandriva 2005 Limited Edition i586 Install' enten på DVD eller CD, og de koster hhv 70 kr. og 60 kr.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. august 2005 - 17:49 #6
Hvis der også er problemer med den anden server, jeg skrev til dig, synes jeg at du skal snakke med din udbyder.
Avatar billede wackey Nybegynder
06. august 2005 - 19:32 #7
Har lige snakket med dem.. De var ved at opdater deres system, derfor nedsat hastighed.. men sys bare det var meget de havde lukket mig af..