Avatar billede gigabyte Nybegynder
01. november 1999 - 22:07 Der er 10 kommentarer

ADMIN>>>En spil-kategori...

Hej

Er jeg den eneste, der synes der ligger mange spørgsmål om spil under fri debat? Når vi nu har kategorier for programmer, endda adskillige enkelte programmer, var det så ikke en idé med en bred kategori, der ganske enkelt omhandlede spil?
Avatar billede redfox Nybegynder
01. november 1999 - 22:10 #1
Hmm... det er ikke rigtig stedet vel?

der er masser af gode spil-sites:
http://www.gamenet.dk/
http://www.cyberlife.dk/
etc.
Avatar billede ziber Nybegynder
01. november 1999 - 22:31 #2
men der kan da være relevante spil spørgsmål, som man kan bruge hjælp til, installation, grafikkort, lyd osv..

altså ikke anmeldelser og cheats
Avatar billede villadsen Nybegynder
02. november 1999 - 00:29 #3
>>redfox, dine argumenter kan også vendes om:

1) Når der er mange spørgsmål i fri debat er det jo fordi der er mange herinde der gerne vil have svar på den slags. Og når eksperterne herinde kan svare, så er det jo stedet.

2)
Der findes også masser af gode sites om
php, asp, html, javascript osv.
Avatar billede ziber Nybegynder
02. november 1999 - 08:00 #4
hørt
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. november 1999 - 14:58 #5
Jeps, en spilkategori villle være ret sejt.... :)
Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 10:23 #6
Grunden til der er mange spil spørgsmål i fri debat, er jo simpelthen bare fordi brugerne af eksperten spiller en del, og derfor er det her sted et naturligt sted for dem at spørge om sådan noget. Så jeg er helt enig med villadsen, det her er stedet :)
Avatar billede gigabyte Nybegynder
10. november 1999 - 20:15 #7
Jeg mener heller ikke en kategori, der går så meget på anmeldelser... bare et sted, hvor man kunne spørge, hvis man sad fast i et spil eller ikke kunne få det til at virke el. lign. Det synes jeg ville være på sin plads
Avatar billede dar Nybegynder
25. november 1999 - 20:51 #8
HØRT!!!HØRT!!! Vi spillenarkomaner må også ha en kategori, så slipper dem der ikke er til spil også for at halvdelen af spm'ene i fri debat og hardware skal handle om, netop, spil!!!
Avatar billede imp Nybegynder
04. marts 2001 - 21:48 #9
Helt klart - Eksperten.dk må have sig en kategori for SPIL! :)
Avatar billede hotpop Novice
26. juli 2001 - 09:53 #10
Prøv at se andreas_admins svar her: http://www.eksperten.dk/spm/90631
Kortere kan det vist ikke siges :)
og lad os så få lukket :)