Avatar billede dennispc Nybegynder
05. august 2005 - 21:35 Der er 2 kommentarer

Hvad skal jeg forvente af en AMD 64 Athlon 3200+

Hejsa,

Jeg er netop blevet ejer af en HP bærbar, der var på tilbud i bilka sidste uge..

Jeg er kommet i tvivl om processoren - der er en AMD 64 Athlon 3200+

Men når jeg går ind under "Min computer"/egenskaber viser den kun 996,9 Mhz ??

Jeg har læst mig frem til at det skal svare til en 2Ghz maskine, er der nogen der kan bidrage med lidt info ?

Kan jeg evt. sætte cpu hastigheden op eller hvordan ?
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2005 - 21:41 #1
Hastigheden justeres automatisk afhængig af hvor meget load der er på maskinen. Prøv at se nederst i højre hjørne (system tray'en) om du kan finde et batteri-ikon eller lign. Klik på det og vælg "Always on" eller "Altid aktiveret". Vent lidt, vis egenskaber igen og se om hastigheden ikke er steget en del.
Avatar billede dennispc Nybegynder
05. august 2005 - 22:10 #2
kan ikke lige finde den indstilling du omtaler, men tror på din kommetar om tilpasning af hastighed til behovet efter at have fundet en anmeldelse af processoren på nettet.

Er der nogen der har link til anmeldelse og eller sammen ligninger med P4 processore ??