Avatar billede d-unknown Nybegynder
11. april 2001 - 01:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nfo visning på html side

Jeg leder efter et script eller lign. som kan vise
en .nfo fil direkte i browseren uden at man behøver
at downloade den.

Et eksempel på dette kan ses her:
http://205.134.182.35/release.php3?releaseid=19923
Hvor man kan vælge [switch to java mode] for at
få vist nfo\'en helt korrekt.

Ser frem til et positivt svar :)
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
11. april 2001 - 01:56 #1
det er bare php, som henter filen indhold og viser det......
Avatar billede gnyff Nybegynder
11. april 2001 - 02:14 #2
Kan du ikke gemme den under et andet for filnavn, som gør at browseren kommer frem med den?

Så som txt?
Avatar billede d-unknown Nybegynder
13. april 2001 - 14:51 #3
Gnyff >
Jeg kunne selvfølgelig godt omdøbe filen til eks. txt, men så kommer det ikke til at se rigtigt ud.

Hansen2000 >
Jeg kan godt se at det er php som henter filen, men det jeg vil have lavet er en java visnig af .nfo filen ligesom den på siden.

Jeg ved så meget at det er en java applet der viser .nfo filen som den skal se ud, men hvis man henter den tilhørende .class fil fra deres side så kan den ikke bruges på ens egen side da de har gjort et eller andet der forhindre andre i at bruge appleten.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2001 - 22:21 #4