Avatar billede plindberg Nybegynder
10. april 2001 - 23:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spil fryser i win2000 med GeForce 2

Hej. Jeg har et stort problem med at afvikle spil under win2000, selvom disse er understøttet. Problemerne opstår så snart selve spillet går igang (menuer i spil giver ingen problemer), og computeren fryser og må genstartes. Jeg kører med:
Athlon 800
A7V motherboard
128 RAM
Creative 3Dblaster GeForce2
Soundblaster Live player

Jeg har forsøgt med diverse driver updates, men det lader ikke til at virke.. Jeg har bemærket at den IRQ som geforce-kortet er tilknyttet (IRQ 9), deles med bla. netkort og lydkort...
Jeg er virkelig ved at være desperat.. Så al hjælp er velkommen!
Avatar billede dalab Nybegynder
10. april 2001 - 23:16 #1
http://www.eksperten.dk/spm/63419 --> min egen erfaring
Avatar billede dalab Nybegynder
10. april 2001 - 23:17 #2
Elers kan jeg sende dig 3 drivere som med garanti virker!
Avatar billede dalab Nybegynder
10. april 2001 - 23:19 #3
Du er kun et kvarter gammel....! - men vil du have en hotfixen?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
10. april 2001 - 23:19 #4
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
10. april 2001 - 23:21 #5
Prøv også at hente seneste VIA Servicepack http://www.tweakup.dk/files/mobo/4in1429v(a).zip
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
10. april 2001 - 23:21 #6
Avatar billede plindberg Nybegynder
11. april 2001 - 08:37 #7
idaugaard: Jeg har været inde og læse på de forskellige sider du har foreslået.. Det lyder præcist som mit problem, jeg er dog i skole i øjeblikket, så jeg kan ikke afprøve det endnu. Men så snart det er prøvet vender jeg tilbage til dig.

dalab: Du må meget gerne sende de 3 drivere og hotfixen... Alt har interesse for at få løst dette, efterhånden irriterende problem!
Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 12:23 #8
Jeg skal bruge den e-mail.
Avatar billede plindberg Nybegynder
11. april 2001 - 12:34 #9
peteriversen@mail.tele.dk
Avatar billede plindberg Nybegynder
11. april 2001 - 12:47 #10
Microsofts egen update virkede!!!
Avatar billede plindberg Nybegynder
11. april 2001 - 12:48 #11
Jeg takker jer begge for hjælpen, det var sgu dejligt at få det op at køre!!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
11. april 2001 - 12:58 #12
:-) Var så lidt...