Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 10:25 Der er 19 kommentarer

Hvem kan hjælpe mig af med uvelkomne seje tollbars?

Ja, så skete det igen. Jeg fik 2 dumme tool bars på skærmen inkl. en masse pop up reklamer. Jeg har haft problemet før, men efter lang tid og megen god hjælp her inde fra, var de væk i knap 14. dage. Men her i går eftermiddag vendte de frygteligt tilbage. Det drejer sig vist nok om mysearch og en anden tool bar.
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 10:26 #1
Det kan jeg.

Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 10:28 #2
Det lyder godt, her er loggens tekst:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\apvxdwin.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Samsung\Digimax Viewer 2.1\STImgBrowser.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\Programmer\SkoleKom\Fcc32.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Documents and Settings\UK\Skrivebord\Hijack\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.xopzzhegvlgx.com/18IGJyZ1WwKadYR8o1ceI3CvXZzEInaQUoHnx2/cPiqvXQk_RiVayVOU7ZS9DoG8.cgi
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {6303F885-05C9-25EB-2320-676D836F6E96} - C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\AMENON~1\Cool Tick.exe
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [TerraTec Remote Control] C:\Programmer\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ping type enc obj] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Book inside ping type\does two.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [aimless] C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\LOCKSA~1\Soap mpeg.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Digimax Viewer 2.1.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab31267.cab
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: InCD File System Service (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. august 2005 - 10:28 #3
Jeg løste problemet med Ad-aware (http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3000-8022_4-10399602.html?tag=pop), og for en sikkerheds skyld også AntiSpyWare fra Microsoft (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en).

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm
Dette er også godt til at rydde op. Husk at køre "Registry Cleaner" i Tools menuen.
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 10:31 #4
Jeg har gentagne gange kørt Ad-aware uden, at det har hjulpet. Men hvor finder jeg "Registy Cleaner"?
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 10:32 #5
Øjeblik, så skal jeg se din log igennem.
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. august 2005 - 10:36 #6
Registry Cleanup så. Den ligger i Tools menuen.
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 10:37 #7
Inden jeg kommer med en endelig vejledning har jeg et spørgsmål:

Har du selv foretaget dig restriktioner med Spybot, f.eks immuniseret? Jeg spørger pga denne linje (du skal ikke gøre noget nu):
O6 - HKCU/Software/Policies/Microsoft/Internet Explorer/Control Panel present
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 10:39 #8
Kære krusnof
For at være helt sikker, kan du så ikke oversætte kommandoerne til dansk, da jeg køre den danske vesion. v h Thormod
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 10:40 #9
Jo, jeg har både kørt Ad-aware og Spybot jævnligt for at undgå den slags ubehagelighedder.
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 10:40 #10
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Hent scannereren http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe.

(3)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.xopzzhegvlgx.com/18IGJyZ1WwKadYR8o1ceI3CvXZzEInaQUoHnx2/cPiqvXQk_RiVayVOU7ZS9DoG8.cgi
O2 - BHO: (no name) - {6303F885-05C9-25EB-2320-676D836F6E96} - C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\AMENON~1\Cool Tick.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ping type enc obj] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Book inside ping type\does two.exe
O4 - HKCU\..\Run: [aimless] C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\LOCKSA~1\Soap mpeg.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present (kun hvis du ikke har foretaget restriktioner)

(4)
Åbn en tilfældig mappe, i menuen skal du klikke på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

søg efter og slet følgende filer:
C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\AMENON~1\Cool Tick.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Book inside ping type\does two.exe
C:\DOCUME~1\UK\APPLIC~1\LOCKSA~1\Soap mpeg.exe

(5)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(6)
Kør scanneren mwav.exe, og sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files. Tryk på Scan Clean.
Scanningen kan godt tage nogen tid.

(7)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind.

(8)
Når vi er helt færdige, så husk at aktiver systemgendannelse igen.
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. august 2005 - 10:41 #11
Aner det ikke, kører på eng. Men gæt dig frem! Den hedder sikkert Værktøjer, eller noget i den dur. I den menu ligger så funktionen.
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 10:41 #12
Ok, linjen O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present SKAL IKKE FIXES i punkt (3) ovenfor.
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 12:10 #13
Da, jeg kun har arbejdet med Levich's svar fordeler jeg pointene således.
Avatar billede odense-problemer Nybegynder
03. august 2005 - 12:12 #14
Her er den nye HijackThis log.

Der blev fjernet omkring 20 "trojanske heste-besmittede" filer ved scanningen.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Samsung\Digimax Viewer 2.1\STImgBrowser.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\UK\Skrivebord\Hijack\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [TerraTec Remote Control] C:\Programmer\TerraTec\Cinergy 400 TV\TTTVRC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Digimax Viewer 2.1.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab31267.cab
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: InCD File System Service (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 14:10 #15
Den nyeste log ser ud som den skal.
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2005 - 22:15 #16
Ingen point er fordelt, som du skrev at du ville fordele.
Avatar billede levich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:27 #17
Hallo!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:41 #18
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. maj 2007 - 14:52 #19
Lukke tid!!!