Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Engelsk tastatur udelukkende i MSN Messenger ?

Jeg går og bøvler med et mindre problem, når jeg skriver i MSN er det med engelsk tastatur, dvs. ingen æ,ø & å. Men som det kan ses er det åbenbart kun i MSN Messenger at problemet er opstået.

Jeg spørger således nu, hvordan kan det ændres ?
problemet opstod da jeg i en hovedkuls sætning fik trykket på det meste af tastaturet's knapper.

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 21:53 #1
HJÆLP MIG FOR HELVEDE :D har virkelig brug for det.. det irriterer mig meget.
Avatar billede screem_brille Novice
02. august 2005 - 22:05 #2
prøv og slap af, da du skrev din kommentar var der gået ikke engang 15 minitter
Avatar billede screem_brille Novice
02. august 2005 - 22:09 #3
du lægger selv et svar og bagefter kan du acceptere dette ;) (ps en anden gang kan du forhøje antal point istedet for at oprette en nyt me flere point)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
02. august 2005 - 22:15 #4