Avatar billede slott_hansen Nybegynder
02. august 2005 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Xalan-Java på JDK 1.4

Jeg har kigget nærmere på hele XALAN og JDK 1.4 problemet
http://xml.apache.org/xalan-j/faq.html#faq-N100CC

Men jeg kan ikke få den forslåede løsning med "Endorsed Standards Override Mechanism" til at virke.

Jeg bruger Eclipse til at udvikle i - er det den der ikke kigger i "endorsed" kataloget ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. august 2005 - 11:37 #1
Det er muligt du skal sætte endorsed.dirs property

prøv at starte eclise med -Djava.endorsed.dirs=/sti/til/dine/endorsed
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. august 2005 - 11:41 #2
Du kan se hvad de er sat til med
System.out.println(System.getProperty("java.endorsed.dirs"));
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2005 - 11:55 #3
hvordan verificerer du at det ikke virker ?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2005 - 12:22 #4
pointen er at JDK 1.4 fra SUN jo kommer med en version af Xalan så du har
kun brug for det hvis du skal bruge en nyere version af Xalan
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
02. august 2005 - 13:57 #5
Jeg fandt "fejlen" - det viste sig at det første link jeg fuglte for at løse problemet pegede på de samme crappy jra filer som 1.4 kommer med. Nu har jeg hentet nogle andre og lagt dem i endorsed og nu virker alt som det skal.

Tak for jeres tid !