Avatar billede dengaleheste Nybegynder
01. august 2005 - 23:30 Der er 4 kommentarer

Softmod Geforce 6800 LE

Hej
Jeg skal købe et nyt grafik kort, det skal være pci-express.
jeg har set flere geforce 6800LE kort i AGP som sagtens kan softmodes til geforce 6800 GT, med 16 pipelines og det hele...
Mit spørgsmål lyder så på om man kan softmodde et geforce 6800LE i pci-express???

Jeg har dette kort i tankerne :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=134001

Bundkort: Asus A8N-SLI
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. august 2005 - 11:45 #2
Find ud af, hvilken GPU chip der sidder på den. Ik alle 6800LE kan moddes.
Avatar billede dengaleheste Nybegynder
08. august 2005 - 15:34 #3
Takker for de ligegyldige svar og gentager spørgsmålet:
Kan man softmodde et geforce 6800 i --->>> (PCI EKSPRESS) <<<--- (IKKE FUCKING AGP!!!)
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. august 2005 - 20:21 #4
Takker mange gange for dine store bogstaver og gentager: find "Fucking" selv ud af , hvilken GPU ( Graphics Processing Unit ) der sidder på de kort og Google efter det. Der sidder forskellige chips på kortene afh. fabrikant.