Avatar billede elborro Nybegynder
01. august 2005 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

regedit - fejl i mappe

Hej
jeg har et problem med en mappe i registreringsdatabasen, som jeg ikke kan komme ind i. Jeg skal oprette nogle strenge, men der er åbenbart en fejl i mappen, så jeg hverken kan slette eller omdøbe den.
Det er til et spil og stien er:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Cyanide

Det er mappen Cyanide som jeg ikke kan åbne/omdøbe/slette.

Nogle forslag??

Hilsen
Bo
Avatar billede elborro Nybegynder
01. august 2005 - 22:12 #1
når jeg forsøger at komme ind i mappen kommer en besked:

Cyanide kan ikke åbnes, Der er opstået en fejl under åbning af nøglen
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 22:12 #2
højreklik på mappen og vælg egenskaber, går derefter in i ejerskab og se om du har ejerskab der, har du forsøgt at slette mappen i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede elborro Nybegynder
01. august 2005 - 22:16 #3
Obs jeg tror jeg har klaret det selv. Der er to brugere på og den er oprettet under en anden bruger! Så nu kan jeg godt komme ind i mappen.
Avatar billede elborro Nybegynder
01. august 2005 - 22:17 #4
lukket
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 22:20 #5
Damn siger jeg bare, mage til frækhed skal man da vist lede længe efter! imponerende du lige fandt ud af det 3 min efter jeg skrev det jeg gjorde!
Avatar billede roenving Novice
02. august 2005 - 09:31 #6
>>elborro

-- du har rent faktisk fået dit rigtige svar fra en anden bruger, som derfor er hjemfalden til i hvert fald en slat point !-)
Avatar billede screem_brille Novice
02. august 2005 - 10:46 #7
roenvig tak for opbakningen ;)