Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 19:26 Der er 46 kommentarer

Vurdering af CyberPro.dk Networks!

Davz

Jeg vil hører om nogen kan give en pris på hvad min site er værd!

Sidens adresse er www.cyberpro.dk

MVH.
CyberPro.dk Networks
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 19:34 #1
25,-
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 19:34 #2
Designet er ikke noget værd. Og domainet er heller ikke interessant.
Du har skabt en lille gruppe besøgende, ca. 40 om dagen, emn dette kan være en ulempe for folk der vil overtage side, selvom de ændre indholdet, tror søgemaskinerne stadig at indholdet er det gamle.

Jeg ville give 0 kr.

En interesseret køber 350 kr. for domainet.

En der er interesseret på grund af indholdet... arhhh.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 19:37 #3
Ehm... Tror næsten jeg ville tage penge for at overtage det... *GGG*
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 19:38 #4
hmm... okai, i har så heller ikke set chatten!
Bare vent til den kommer op, den har jeg fået vurderet til 5000 - 7000 kr. !
Plus der kommer meget meget meget mere på den!
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 19:39 #5
Ohhh by the way.... Heddet miT site... Med et T... Ikke et N... Det var så dansk timen for idag *GGG*
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 19:40 #6
cyperpro.dk >>> Ehm... Dit design ik... Ehm.. Det er IKKE særlig godt...
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 19:44 #7
SHIT!.. Kom lige til at... Skal selv til dansk åbentbart *GG* Hedder heddeR... Med et R... Ikke et T *GGGG* /tsk da_nigga *GG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 19:54 #8
Jeg nægter at tro at du kan få 5000 - 7000 selvom du får en chat på.
Du har 40 besøgende om dagen, 1½ i timen, chanchen for at der skulle være TO i din chat samtidig er _MEGET_ lille.

Desuden vil jeg næsten vædde på at jeg kan få Bjarke-B til at lave en chat der er 3X så god som din, for 3000 kr.

Undskyld den, måske, lidt hårde tone - men 5000kr. -7000kr. det har jeg ret svært ved at tro på.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 19:56 #9
På chat står der hos mig:

Sorry but this page is not finish, but i hope it
soon will be that.
So visit this site offen to see if it has been made!

Tommyf -> Kan sq lave en bedre end ^^ der for en 50´er...LOOL
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 19:58 #10
Tænkte nu mere på den wonder-chat han er ved at lave.
... men måske er han bedre til programmering end til design.

cyberpro.dk<--> Kan vi se den chat? Det er ret svært at vurdere noget vi ikke kan se.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 19:59 #11
Bjarke-B >> Du kan sQ da heller ikke lave noget der er mere end en 50\'er værd *GGGG*
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 20:00 #12
TOMMYF, HAR DU SET CHATTEN?
FOR DET FØRSTE ER DER SLET IKKE INU, NOGEN FOR FOR REKLAMER TIL SIDEN!
DERTIL HAR CHATTEN IKKE VÆRET OPPE INU, OG DA JEG ER 15 ÅR, OG KENDER MAN CHAT STEDER, OG HAR MEGA MANGE VENNER, TROR JEG NOK DE SKAL BESØGE DEN + AT DER ER EN MASSE FUNKTIONER SOM JEG HAR LAVET SOM JEG IKKE HAR SET EN CHAT HAVE INU, SÅ STOP MED DET LORT DER, DU HAR JO IKKE ENGANG SET DEN!!!

UNDSKYLD DEN, MÅSKE, LIDT HÅRDE TONE - MEN DET VAR BARE MIN MENING!!!!!!! OG DET HAR DU SIKKERT SVÆRT VED AT TRO PÅ!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:01 #13
da_nigga -> Hehe
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:02 #14
cyperpro.dk >>> Ehm slap af knægt... Og tror nu nok at hvad du kan lave kan enten mig eller Bjarke nemt lave... Hvis vi ikke allerede er igang med at lave det... ;o)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:02 #15
cyberpro.dk -> looooooooooooooool, kan vi så høre om de \"seje funktioner\" ?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:03 #16
da_nigga -> Yearh ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 20:04 #17
WAW ET STED DER ER BEDRE EN \"HØJHUSET\"... GLÆDER MIG ALLEREDE, TROR ENDA JEG VIL TILBYDE 10.000 KR. FOR DEN!!!!!!!!!!!!!

(Jeg min CapsLock virkede også, og minsandte om ikke også shift+1 virkede?)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:05 #18
Hvis du laver noget på \"skibet.dk\" plan vil jeg godt købe det for 25.000
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:05 #19
tommyf >> Hehe.. Vildt... De virker åz på cyberpro\'s *GG*
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:05 #20
bjarke-b >> Ehm.. *GG* Ham... Lave det ?? *GGG*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:07 #21
da_nigga -> Han siger han kan ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 20:07 #22
Bjarke-B <--> Udfra hvad han siger/skriver er det nok 2X så godt som Skibet og HøjHuset.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:09 #23
bjarke >> Ehm.... Yeah.. *GG* Hmmmm shit glæder mig sQ til at se hvad vi kan få for vores *GGG*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:09 #24
da_nigga -> Ja, vores er jo allerede 100.000 værd.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:11 #25
Bjarke >> Yeah... *GG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 20:13 #26
Er I ved at lave en nu?

cyberpro.dk<--> Såvidt jeg husker er Bjarke-B da også \"kun\" 15 år.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 20:14 #27
tommy -> Ja, vi arbejder på noget ;-) Og jeg er kun 14
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 20:15 #28
Og jeg er kun.... Ehm SHIT!!! 20 ?? *GGG*
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 20:49 #29
HAHA, i er alle sjove, meeen altså i tror i er så fucking gode, men er i så det???
Vis mig noget i har lavet som kan gøre en indtryk!
KOM NU!
Eller kan ik intet???

Muh.
CyberPro.dk Networks

Blær jer lige LIDT mere, det lyder sjovt at hører folk sige en masse om at de er gode, for det er kun 1/10 af det der passer!!!
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 20:49 #30
HAHA, i er alle sjove, meeen altså i tror i er så fucking gode, men er i så det???
Vis mig noget i har lavet som kan gøre en indtryk!
KOM NU!
Eller kan ik intet???

Muh.
CyberPro.dk Networks

Blær jer lige LIDT mere, det lyder sjovt at hører folk sige en masse om at de er gode, for det er kun 1/10 af det der passer!!!
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 20:49 #31
HAHA, i er alle sjove, meeen altså i tror i er så fucking gode, men er i så det???
Vis mig noget i har lavet som kan gøre en indtryk!
KOM NU!
Eller kan ik intet???

Muh.
CyberPro.dk Networks

Blær jer lige LIDT mere, det lyder sjovt at hører folk sige en masse om at de er gode, for det er kun 1/10 af det der passer!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 21:00 #32
hvad er ideen i at du skriver det hele 3 gange ?
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 21:02 #33
Cyperpro >>> Tja... Stilin the alpha stage... Men http://www.popupbob.dk/chatten <--- Ehm.. Hell of a lot better than yours....
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 21:03 #34
Cyberpro >> http://www.popupbob.dk <-- Min side ?? Åz bedre end hvad du kan præstere...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 21:03 #35
også lige de 2 personlige sider:
PopUpBob.dk <- Da_nigga
Bekhoj.dk <- Mig
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 21:04 #36
Staver virkelig som lort idag *GGG* Stilin = Still in *GGG*
Avatar billede bromer Nybegynder
10. april 2001 - 21:33 #37
LOL... hvor er det tydeligt at se at folk ikke at mere end 15 år når de skriver noget som

\"HAHA, i er alle sjove, meeen altså i tror i er så fucking gode, men er i så det???
Vis mig noget i har lavet som kan gøre en indtryk! KOM NU! Eller kan ik intet??? Muh.
CyberPro.dk Networks Blær jer lige LIDT mere, det lyder sjovt at hører folk sige en masse om at de er gode, for det er kun 1/10 af det der passer!!! \"

Det er der ikke særlig mange modne personer der ville gøre... ;) Ikke for at overdrive eller gå efter cyberpro.dk personligt, men sådanne personer burde ikke have adgang til at bruge dette site...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 22:01 #38
bromer -> Lige mine ord.
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 22:03 #39
\"Bedøm ikke folk hvor gamle de er, bedøm dem på hvad de gør\"
Bjarke-B er kun 14 år.

Du beder om en realistisk bedømmelse, og så kommer du selv med et tal på 5000 - 7000 kr.!
Hvis du kan få 7000kr. for din, kan jeg få 50000kr. for www.123ferie.dk , som i virkeligheden nok vil være umulig at finde en køber til... måske Cofman.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
10. april 2001 - 22:13 #40
Hehe... Nu sidder jeg sQ og bliver nysgerrig... Hvad ville i vudere http://www.popupbob.dk/chatten til så ??? (Og nej Bjarke... Gider ikke høre din mening.. *GG*)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 22:23 #41
Hvis det var 5000-7000kr. for den vi så før, må denne ligge på... 5.000.000 - 7.000.000kr.

Men jeg tror at en koncern der skulle bruge sådan en hjemmeside, selv ville bygge den op fra grunden.
Avatar billede gnaffe Nybegynder
11. april 2001 - 10:02 #42
Du har et billede der ikke vises under work
Avatar billede 7th Praktikant
11. april 2001 - 14:04 #43
Hvorfor får man oplyst hvad ens eget ip er ?
Det ved jeg da godt hvad er.
Klistre, klistre, lav dog noget mellemrum til de blå linier.
Blå blå, arrgghhh mine øjne hehe...
Avatar billede da_nigga Nybegynder
11. april 2001 - 14:16 #44
tommyf <>> Ehm... Siden at du ville give 0,- for den anden... Og vores er 1000 gange så meget... Sååå.... 1000 * 0 = 0 ??? *GGGG* Ey... *GG* Så dårlige er vi sQ da heller ikke.... :oP
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. april 2001 - 14:25 #45
Det var nu efter hans beregning. Jeres vil jeg nok give... 0.25 kr. for.
(Mangler ikke en chat)
Avatar billede da_nigga Nybegynder
11. april 2001 - 14:26 #46
tommyf >> Den er skam heller ikke til salg *GG*