Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
01. august 2005 - 12:49 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

Overnatning i london

Jeg skal en tur til london fra fredag d. 12/8 til mandag d. 15/8. Billetten var billig, men nu kommer problemet med overnatning.

Jeg er ingen rig mand og jeg har store problemer med at finde noget under 1000 kr. for 3 nætter. Nogen der har nogle erfaringer eller er bedre til at lede end mig?

Jeg har prøvet med www.visitlondon.com, men det er alt sammen rigeligt fint. Vi skal sådan set kun sove der så jeg er sq ligelgad med om de har aircondition og swimmingpool. Der må være noget billigere end 400 kr. pr. nat

Please hjælp?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
01. august 2005 - 12:49 #1
vi er 2 og det skal selvfølgelig ikke være helt uden for lands lov og ret
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
01. august 2005 - 13:28 #4
Udemærket - der havde jeg ikke kigget. Dog stadig ikke noget under 400 pr. nat... Kan det slet ikke lade sig gøre?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. august 2005 - 13:55 #5
Dette hotel: http://www.regentpalacehotel.co.uk/

Ligger så centralt at det er til at tude over. Prisen for et dobbeltværelse med bad på gangen er mellem 45/55£ per dag. Hotellet 20m ligger fra Piccadilly circus: http://www.regentpalacehotel.co.uk/map.gif

Hvilken lufthavn kommer i ind til?
Hvad har i af planer for transport fra/til lufthavnen?
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. august 2005 - 14:03 #6
Avatar billede hcm Nybegynder
01. august 2005 - 16:34 #7
du kan ogsaa være heldig på lastminute.com
Du kan måske finde noget her: http://www.hostellondon.com/

Men London er en dyr by! Jeg ved det, jeg bor her!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. august 2005 - 18:44 #8
Vi var nogle stykker, der tog derover engang og der sov vi på The Generator i et fællesrum til os fire. Du finder det på adressen http://www.the-generator.co.uk/london/newhomepage/generatorlondon.html og det ligger lige ved en subway, så det er nemt og hurtigt at komme ind i midtbyen. Jeg kan ikke huske, hvad det kostede, men det var meget billigt og det var også muligt at få morgenmad der.

Men, det er altså ikke et romantisk sted for hverken helt små børn eller hygiejne-sarte sjæle, så husk badetøfler. Vi skulle bare se en masse af London, så det var ligemeget hvor vi sov - i det tilfælde levede det fint op til vores krav. Vi ville hellere bruge pengene på at se noget ude i byen og så spare lidt på hotellet.

Måske er det noget for jer?
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2005 - 18:46 #9
www.hostelworld.com - hvis du ikke har noget imod en sovesal som deles med 7 andre kan du få det ned til 15 euro pr. nat.
Avatar billede dyrbye Praktikant
02. august 2005 - 12:29 #10
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2005 - 12:55 #11
tag et telt med, det gør jeg :D
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
02. august 2005 - 18:12 #12
tak for gode forslag. Nu har jeg bestilt. til 73 pund pr. person. Det er vist ikke helt galt.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. august 2005 - 18:19 #13
Selv tak - og god tur... ;-)
Avatar billede dyrbye Praktikant
02. august 2005 - 23:15 #14