Avatar billede eiken Nybegynder
31. juli 2005 - 17:29 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til e_mail

Når jeg vil sende e_mail til mine venner i usa (yahoo.com) får jeg smidt dem tilbage igen, med beskeden at de ikke kunne leveres til modtageren, sansynligvis fordi min internet udbyder sender for mange spam-mail, Hvordan opretter jeg en e-mail adresse hos yahoo.com -for så går mine mails vel bedre igennem ???
Avatar billede gratis Nybegynder
31. juli 2005 - 17:35 #1
du smutter herhen http://edit.yahoo.com/config/eval_register?.v=&.intl=&new=1&.done=http%3a//mail.yahoo.com&.src=ym&.partner=&.p=&promo=&.last= og udfylder de ting der er at udfylde,thats it ;) om dine mails så går bedre igennem har jeg ingen anelse om.Du kan osse kontakte din internet udbyder og forklare dem problemet det ka være de ka afhjælpe det...
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
31. juli 2005 - 17:38 #2
Hvis du går ind på www.yahoo.com kan du oprette en mail-adresse,
den må bare ikke være den samme som du har på yahoo.dk.
Man har lov til at oprette flere e-mail adresser.
oz1eqp
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2005 - 17:56 #3
Eller brug en gratis webmail - såsom mail.sol.dk eller jubiipost :)
Avatar billede eiken Nybegynder
01. august 2005 - 03:22 #4
GRATIS -Jeg har snakket med min internet udbyder, det var dem som sagde at yahoo.com måske ikke ville modtage mail fra get2net.dk på grund af for mange spam-mail. De kunne intet gøre for mig
Avatar billede eiken Nybegynder
01. august 2005 - 03:56 #5
OK, Nu har jeg så oprettet en e-mail hps yahoo.dk. Men hvordan kommer jeg så til at læse mine mail, der er allerede 3 ????
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2005 - 16:56 #6
Du logger vel ind med yahoo id m.m.????
Avatar billede eiken Nybegynder
09. august 2005 - 12:58 #7
ja, og jeg kommer også fint ind på siden, men hvad så ?
Avatar billede Vase Praktikant
11. august 2005 - 15:20 #8
Jeg må tilstå jeg ikke helt forstår dit problem, men here goes.
Når du har logget ind med dit yahoo-id og kodeord er du jo praktisk talt inde på mailen. For at se en fuld liste over dine emails trykker du blot på linket INDBAKKE ude i venstre side, hvorefter de kommer frem, og du kan herefter på normal vis læse dem enkelt vis.
Håber det kan hjælpe.
Avatar billede eiken Nybegynder
11. august 2005 - 23:47 #9
ja altså, når jeg trykker på indbakke sker der ingen ting. der er 3 mail i kassen.
Avatar billede eiken Nybegynder
14. august 2005 - 14:11 #10
nå, ikke mere hjælp