Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
31. juli 2005 - 16:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gameboy spil

Hej eksperter.

Jeg har en masse gameboy advance og gameboy color spil / roms

som jeg selv har lavet.

Men nu er jeg blevet lidt træt af at spille dem på computeren så nu ville jeg gerne kunne spille dem på min gameboy.

Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede junker2 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:22 #1
Avatar billede junker2 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:23 #2
EZ Flash 3 (1024 Mb) er den bedste du kan få
Avatar billede thomasriis Nybegynder
31. juli 2005 - 16:23 #3
Tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre, men jeg kan tage fejl - for at kunne gøre det skal du enten have en form for et specielt stik der passer i Gameboyen og i computeren hvorfor du kan spille Roms igennem - ellers skal du kunne købe/skaffe nogle "kasetter" som de bruger til GameBoy spil, og en maskine som kan overspille og konvertere dem derpå - tror det er MEGET vanskeligt... så efter min mening kan du godt skyde en pil efter det projekt, men jeg kan jo selvf. tage fejl...
Avatar billede junker2 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:30 #4
thomasriis> Lol prøv lige at kikke på http://www.3esser.dk/
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
31. juli 2005 - 18:28 #5
ok men er det virkelig rigtigt at et kort koster 500-1000kr ?

kan man evt. lægge flere spil ned på et kort ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
31. juli 2005 - 18:30 #6
ok der kan godt ligge flere spil på et kort...og tak for svaret junker !
Avatar billede junker2 Nybegynder
01. august 2005 - 14:01 #7
selv tak (burde være en del spil på 1gb) :)