Avatar billede tmoldt Nybegynder
30. juli 2005 - 16:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

get data back

Jeg har en version af get data back 2.3.1 fot fat
samt enversion 3.2.1 ntfs
og jeg har haft serienumrene, men de er væk,
er der nogen der kan hjælpe ???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juli 2005 - 16:58 #1
Ekspertens regel §2.1.7.3:

[Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder]: "registreringskoder, cd-keys og lignende. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG Danmark hjælpe med at efterspore personen, såfremt Politiet eller den relevante myndighed anmoder om det."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Hvis du ikke lukker dette spm, kan det tvangslukkes af en coadmin/admin, og du vil miste dine points.

Du lukker et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at checke om dit svar er accepteret, inden du går videre.

/theSurfer
Avatar billede tmoldt Nybegynder
30. juli 2005 - 17:03 #2
Det var jeg ikkeklar over;men jeg har et nr. et eller andet sted, og jeg har bare ledt forgæves, men jegmå velledeigen.

Tak
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juli 2005 - 17:05 #3
Avatar billede screem_brille Novice
30. juli 2005 - 19:05 #4
er nu ret sikker på runtime.org kan hjælpe på en eller anden måde
Avatar billede nielle Nybegynder
30. juli 2005 - 19:10 #5
Enig med screem_brille. Mon ikke at de gerne vil maile dit serienummer til dig igen?
Avatar billede strych9 Praktikant
30. juli 2005 - 19:20 #6
Du har vel en kvittering på at du ejer de programmer. Så prøv hos producenten.
Avatar billede tmoldt Nybegynder
01. august 2005 - 07:52 #7
jeg har nu fået det nødvendige,

firmaet

kunne hjælpe også i weekenden

og undskyld ulejligheden,
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 08:39 #8
det var da godt, noget du vil dele med os andre, så vi evt kan henvise til dette firma når andre har problemet ?
Avatar billede nielle Nybegynder
08. august 2005 - 19:34 #9
Lukketid?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:27 #10
Kunne man forvente noget feedback ??
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:02 #11
brug for mere hjælp ?