Avatar billede nick Nybegynder
01. november 1999 - 19:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kodefrit DVD drev

Hej...

Jeg står og skal købe et DVD drev + Mpeg-II kort.

Det skal være kodefrit!

Nogen der kan komme med nogle modeller?
Avatar billede svuppe Nybegynder
01. november 1999 - 20:33 #1
Af drev kan jeg da nævne, og anbefale, et Pioneer DVD-A03S eller bulk-versionen DVD-103S.
De er kodefri, så længe man IKKE fjerner en bestemt jumper bagpå drevet.
Avatar billede nick Nybegynder
01. november 1999 - 20:38 #2
Det skal helst være et Kit...
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. november 1999 - 03:18 #3
Hvad er et kit?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. november 1999 - 09:07 #4
drop til computeren og køb en Orion DVD afspiller hos HIFIklubben til 3000,- den er kodefri! (og du slipper for problemer med hakkende billede på computeren osv.)
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. november 1999 - 13:51 #5
Er der nogen, der ved hvad et kit er?

Jeg købte en Orion stereo vhs-båndoptager for ca. tre år siden. Sikke en bunke lort. Jeg tegnede heldigvis forsikring på den, da den blev købt. Den kan alle mulige ting, som jeg er glad for, med den går tit i stykker, og det er DET SAMME, der bliver skiftet ud hver gang, så efter hver reparetion har den stadig samme tendenser og holder nok max. 6 måneder efter min garanti udløber.

Men den var billig. Det var forsikringen ikke. Det ville have været så meget bedre at købe en mærkevare.
Avatar billede gnarf Nybegynder
02. november 1999 - 14:53 #6
Et kit er en dvd afspiller og et hardware mpeg kort.
Såmænd ikke andet :)

Kiss laver et kit med netop Pioneer's dvd drev, og et eller andet Kiss dvd kort.
Avatar billede timbreuning Nybegynder
02. november 1999 - 15:02 #7
Sandberg har et meget rost sæt.
Avatar billede lmikkelsen Nybegynder
02. november 1999 - 21:11 #8
Jeg er ikke DVD freak (hvad mener jeg dog med det ..?) Nå -anyway. Jeg købte et Creative DVD 6X kit m. MPEG kort, og hentede Holywood driverne. Det kører perfekt på både min Windows 98 og NT og med alle regionskoder. Lige ud af landevejen. Check denne URL - her finder du alle de nødvendige drivere og andre guldklumper for DVD folket: http://www.hollywood-denmark.dk/