Avatar billede hfeldt Nybegynder
30. juli 2005 - 15:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fjerne anmodning om opkald (via modem)q

jeg har en pc med indbygget modem som nu har fået netkort men når jeg åbner IE tror maskinen jeg vil ringe op....hvordan får jeg fjernet dette...
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2005 - 15:39 #1
åben ie ->funktioner ->internet indstillinger ->forbindelser ->flyt fluebenet ned i brug aldrig opkaldsforbindelse.

eller fjern den helt fra samme sted eller nøjes med at flytte fluebenet ned i brug kun hvis ikke netværksfobindelse
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 15:50 #2
.. hvis putter aldrig skal bruge dette gamle (?) modem ka' du evt. DISABLBE det i putter's BIOS eller i XP's enhedshåndtering - så er du sikker på at det ikke 'driller' mere.
Det har jeg måtte gøre et par steder...