Avatar billede satans-girl Nybegynder
30. juli 2005 - 15:02 Der er 10 kommentarer

Hjælp til nyt mobil abb.

Hmm jeg har overvejet at skifte mobil abb. Men jeg ved ikke helt hvad der skulle være godt. Så nu søger jeg jeres hjælp, rådgivning, råd og erfaring..

Lige pt har jeg TCD mixit, jeg er egentlig tilfreds med service, men jeg synes priserne er lidt høj (er de sikkert de fleste steder)..

Jeg vil gerne prøve noget nyt, nyt nr. og ny mobil, problemet er, jeg ved ikke helt hvilket selskab det skal være ved, man hører jo så meget dårligt om de forskellige..

De eneste krav er: Ikke taletid! Gider ikke det bøvl (synes jeg), lav eller ingen abb. pris, ingen min. forbrug. De skal have et godt landsdækkende signal..
Dvs ingen sonofon til Snave  Ej spøg til side.

Jeg vil gerne høre jeres mening om de forskellig selskab, det I har nu, både godt og skidt.

Mvh Karina
Avatar billede roenving Novice
30. juli 2005 - 15:04 #1
Avatar billede satans-girl Nybegynder
30. juli 2005 - 15:08 #2
Tak, den vil jeg lige prøv at lure igennem ;)

Men jeg søgte nu også folks personlige mening..

Hmm selvom det måske kan ende i en god gang mudderkast?
Avatar billede roenving Novice
30. juli 2005 - 15:14 #3
Tjah, måske ...

-- men jeg fornemmede godt, at du ville have personlige kommentarer, men det er svært at komme udenom den autoritative guide til pris-sammenligning, for alle selskaber er jo forpligtet til at levere korrekte data til telestyrelsen !-)
Avatar billede satans-girl Nybegynder
30. juli 2005 - 15:16 #4
Det er rigtig nok, havde den samme tråd på HN.

dog har folk det med at misforstå det, de fortæller hvad deres eget forbrug ligger på, det er der da ingen andre end dem selv som kan bruge til noget :S

Men jeg kigger stadig den guide igennem.  :)
Avatar billede lonepeter Novice
30. juli 2005 - 22:21 #5
Igennem de sidste 10 år har jeg været kunde hos Orange, Telia, Sonofon, TDC og Telmore... - Det jeg har været bedst tilfreds med har faktisk været TDC, jeg synes de har den bedste kunneservice, men også Telmore er ganske udemærket, dem bruger jeg på begge vores mobiler fortiden...

Telia er for så vidt også okay, men jeg synes at deres kundeservice halter lidt bagefter, deres iver efter at løse et problem, f.eks. med GPRS eller ligende er ikke den største...
Avatar billede lonepeter Novice
30. juli 2005 - 22:21 #6
kunneservice=kundeservice... - jeg er vist lidt træt.... zzzzzzzz ;-)
Avatar billede satans-girl Nybegynder
31. juli 2005 - 12:52 #7
Lonepeter:

Jeg har også selv haft Orange, Telia og længst TDC..
Selv har jeg ikke haft gode erfaringer med de to førstnævnte. Telia igen bla. pga. deres kundeservice, eller rettere mangel på samme, men fælles for dem begge: Mangel på signal.

TDC er jeg egentlig godt tilfreds med, men der må da findes et selskab som er lidt billigere, men hvis servicen er derefter, tror jeg jeg bliver ved TDC..
Avatar billede lonepeter Novice
31. juli 2005 - 13:24 #8
Tja, telmore er jo tdc´s billig selskab, så det er det samme net de bruger og de samme services. Den største forskel jeg har oplevet er at telmore er lidt for tilbøjelig til at konkludere at "det må være telefonen der er noget i vejen med" når man har et problem der er lidt for kompliceret end at foretage opkald og sende sms´er...

Men som sagt er det jo de samme services så hvis man er lidt "opfindsom" kan man jo bruge guids og linende fra tdc´s hjemmeside...

Nu skriver du godt nok at du ikke vil have taletid, det kan man jo godt sige at telmore er, men de har en service som gør at de automatisk tanker mobilen op...

Jeg har nu aldrig oplevet dækningsproblemer med nogle af de "alternative" operatører, men nu færdes jeg også mest i odenseområdet og i nærheden af motorvej og den salgs, så det er jo klart at de har dækning der...
Avatar billede lonepeter Novice
31. juli 2005 - 13:26 #9
Ak, ja, stavefejl og tastefejl, jeg håber du forstår meningen.... :-/
Avatar billede dyrbye Praktikant
31. juli 2005 - 21:50 #10
www.unotel.dk

63 øre/min
16 øre/sms

Intet minimumsforbrug.

Intet abonnement.

Oprettelse 99,- kr = 99,- kr taletid.

Hvis du tilmelder andre (kone/kæreste/forældre - max 10 ialt) til den samme konto taler i gratis sammen bortset fra opkaldsafgift på 1,00 kr.

Hurtig og effektiv service - email og tlf.

TDC-net.