Avatar billede erik43 Nybegynder
30. juli 2005 - 08:40 Der er 1 løsning

Fejllæsning af cd

Hejsa
Jeg har en Tungsten E pda med Viamichelin navigation. Jeg ville prøve at installere TomTom på den ,men fandt ud af at det kører på et andet styresystem, så det kunne ikke lade sig gøre, men hver gang jeg sætter min cd  med Viamichelin i computeren kommer der en fejlmeddelelse, fra TomTom at der ikke er nogen ”Setup information på disk eller cd rom” Det skulle den da helst heller ikke da det ikke er TomTom, menViamichelin.
Dvs at jeg ikke kan geninstallere Viamichelin igen
Hvordan kommer jeg ud af det problem?

MVH

Erik
Avatar billede erik43 Nybegynder
30. juli 2005 - 18:32 #1
Jeg fandt ud af det. Jeg fandt tomtom filen ved hjælp af totalcommander.