Avatar billede mforby Nybegynder
01. november 1999 - 19:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cannot detect OS type ??????????

Ved installation af Server Option Pack 4.0 fremkommer denne fejlmeddelelese, og processen stopper.
Hvad der det og hvad gør jeg ved det?
/Mogens
Avatar billede mforby Nybegynder
01. november 1999 - 21:23 #1
Problemet er løst - og hvis nogen er interesseret, var det en af to grunde (jeg ved ikke hvilken) der må ikke være kontakt enten til Internettet eller en anden Domain Name Server på samme net.
I samme øjeblik jeg fjernede kablet fra anlægget, var problemet løst så jeg regner med, at det var min nameserver som "overtog" styresystemet på den anden server som jeg som bekendt er i gang med at gøre klar.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
02. november 1999 - 08:21 #2
Det er en god ting at koble en NT fra nettet, så snart du "leger" med SP