Avatar billede reichstein Nybegynder
29. juli 2005 - 08:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uønskede mails

Jeg er begyndt, at blive bombarderet med e-mails af denne type:
(25708.fep25.mail.dk@mail8.dandomain.dk). TDC's virusprogram har fjernet virus fra dem, når jeg ser dem i min outlook, men det er alligevel ret irriterende. Hver gang jeg får en ny, registrerer jeg den som uønsket mail, men det ser ud til, at mængden af forskellige navne er uendelige. Er der noget der kan gøres, for at stoppe strømmen.
mvh
Jan
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 08:45 #1
Nej du kan ikke stoppe den, men brug af firetrust.com mailwasher kan klart anbefales ;)
Avatar billede sippa Nybegynder
29. juli 2005 - 09:03 #2
Jo  Det kan du godt
Du går ind i din Tdc wepmail og slår det fra.

Mvh Torben
Avatar billede reichstein Nybegynder
29. juli 2005 - 09:07 #3
Slår hvad fra??
mvh
Jan
Avatar billede sippa Nybegynder
29. juli 2005 - 09:12 #4
At Tdc har fjernet virus fra din mail.

Du kan også få fjernet den mail inden den når din indbox
Mvh Torben
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2005 - 11:17 #5
PS -> Se hvad JEG har fået engang: http://www.eksperten.dk/spm/628934