Avatar billede sydpost Nybegynder
28. juli 2005 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Stifinder - vise mappestørrelse

I en mappe har jeg en masse undermapper, hvor jeg ønsker at kunne se, hvor stor hver enkelt mappe er. Hvis jeg i Stifinder vælger detaljer og sorterer på filstørrelse har mapperne ingen størrelse, idet de jo er mapper.

Er der nogen mulighed for at få angivet hvor store de enkelte mapper er uden at skulle højreklikke på hver enkelt og trykke Egenskaber?

Det behøver ikke være i Stifinder jeg skal gøre det, men kan fx også være i kommandoprompten eller andre steder.
Avatar billede screem_brille Novice
28. juli 2005 - 14:01 #1
mener total commander kan dette, explorer kan ikke.
Avatar billede levich Nybegynder
28. juli 2005 - 14:18 #2
Avatar billede gratis Nybegynder
28. juli 2005 - 14:42 #3
Avatar billede sydpost Nybegynder
28. juli 2005 - 15:47 #4
Findes der ingen muligheder for dette uden brug af 3. parts software?
Avatar billede levich Nybegynder
28. juli 2005 - 15:55 #5
Nej, ikke så vidt jeg ved
Avatar billede screem_brille Novice
28. juli 2005 - 15:57 #6
Nej, det gør det ikke.
Avatar billede gratis Nybegynder
28. juli 2005 - 18:48 #7
har lige installeret bytecount og det virker rigtig godt ;) i et højreklik på en given mappe ka man få denne info frem http://www.xs4all.nl/~hneel/software/screen_bytecount.gif og det ka udvides så man ka se alle under mapper i snuptag.